ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ


Άμεση έξοδος από την ευρωζώνη – δεν υπάρχει εναλλακτική λύση !!!
















Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί σε ενδεχόμενο κατάργησης σχολείων

Την αντίδραση των εκπαιδευτικών προκαλεί το ενδεχόμενο συγχώνευσης σχολικών μονάδων – κυρίως στην ύπαιθρο της Κέρκυρας – καθώς η ΕΛΜΕ υποστηρίζει πως οι συγχωνεύσεις αυτές προωθούνται χωρίς να έχει προηγηθεί οποιοσδήποτε κοινωνικός διάλογος ή σχετικές μελέτες.
Χθες το απόγευμα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με πρωτοβουλία της τοπικής ΕΛΜΕ, στην οποία συμμετείχαν αρκετοί καθηγητές μέσης εκπαίδευσης. Αν και είχαν προσκληθεί όλοι οι τοπικοί φορείς, προσήλθαν μόνο ο νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Σπύρος Σπύρου, οι δημοτικοί σύμβουλοι Στέφανος Σαμοίλης και Σταμάτης Πελάης, καθώς και ο Περιφερειακός Διευθυντής εκπαίδευσης Μάχος Γαβαλάς.

Ο κ. Γαβαλάς αναφερόμενος στις φήμες περί κατάργησης σχολικών μονάδων, υπογράμμισε ότι δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα και εξετάζεται μόνο το ενδεχόμενο συγχώνευσης σχολείων σε τρεις περιπτώσεις:

Να μεταφερθεί το ΕΠΑΛ Κορακιάνας στην πόλη και στο κτίριο που στεγάζεται να μεταφερθεί το γυμνάσιο Φαιάκων, το οποίο στεγάζεται σε νοικιασμένο κτίριο

Να συγχωνευτούν τα γυμνάσια Λιαπάδων και Σκριπερού και να στεγαστούν στους Λιαπάδες.

Να μεταφερθεί το γυμνάσιο Αμφιπαγιτών στο χώρο του γυμνασίου Καρουσάδων.

Ωστόσο, καθηγητές και διευθυντές των σχολείων που παραβρέθηκαν στη σύσκεψη, αμφισβήτησαν ότι είναι μόνο αυτές οι προτάσεις εκφράζοντας φόβους ότι υπάρχουν κρυφά σχέδια στα συρτάρια των τοπικών υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, σε μία γενικότερη λογική περικοπών στην εκπαίδευση. Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Νίκος Μεταλληνός εξέφρασε την κατηγορηματική αντίθεση του κλάδου σε συρρίκνωση του εκπαιδευτικού έργου με συγχωνεύσεις ή καταργήσεις σχολικών κτιρίων με κριτήριο την εξοικονόμηση χρημάτων.

Εν τω μεταξύ, το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του στο Δήμο Κερκυραίων, για τη μη είσπραξη της γ` δόσης των λειτουργικών δαπανών 2010.

--------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου