ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ


Άμεση έξοδος από την ευρωζώνη – δεν υπάρχει εναλλακτική λύση !!!
















Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Πόσο επιτέλους πρέπει να πληρώνουμε την βενζίνη;

Του Φίλιππου Φιλιππακόπουλου

Αυτό που συμβαίνει με την τιμή της βενζίνης ξεπερνάει ακόμη και τα όρια του παραλογισμού. Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος σε αυτό τον τόπο να μας πει πόσο πρέπει να πληρώνουμε την βενζίνη!

Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος να βάλει μία τάξη σε όλο αυτό το χάλι και σε όλο αυτό το κύκλωμα εμπορίας των καυσίμων. Και φυσικά αυτοί που πληρώνουν κάθε φορά δεν είναι άλλοι από όλους εμάς.

Η κυβέρνηση για να προλάβει την αισχροκέρδεια έβαλε πλαφόν στο 1,47 ευρώ το λίτρο. Οι πρατηριούχοι διαμαρτυρήθηκαν διότι όπως είπαν κάποιοι είχαν αγοράσει πιο ακριβά από τις εταιρείες και απείλησαν με κλείσιμο των πρατηρίων.

Την επομένη η κυβέρνηση ανεβάζει το πλαφόν περίπου στο 1,52 ευρώ. Το παράδοξο όμως είναι ότι στους ελέγχους που έγιναν ελάχιστα πρατήρια πουλούσαν πάνω από το πρώτο πλαφόν!
Άρα γιατί ανέβηκε το πλαφόν αφού οι περισσότεροι είχαν συμμορφωθεί ( κατόπιν συνεννόησης όπως λένε, με τις εταιρείες) και τηρούσαν το πρώτο πλαφόν;

Γιατί επιτέλους η κυβέρνηση και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί της δεν ελέγχουν σοβαρά όλη την αλυσίδα εμπορίας καυσίμων έτσι ώστε να βρουν τους κερδοσκόπους να βρουν ποιοι και πως φουσκώνουν τις τιμές και να τους στείλουν στην δικαιοσύνη;

Τα ερωτήματα αυτά δεν είναι καινούργια ούτε προέκυψαν τώρα. Χρόνια τώρα τα ίδια και τα ίδια. Οι πρατηριούχοι κατηγορούν για τις αυξήσεις τις εταιρείες , οι εταιρείες τα διυλιστήρια , τα διυλιστήρια το υπουργείο και πάει λέγοντας η κοροϊδία των καταναλωτών.

Έτσι κάθε φορά είμαστε όμηροι των πρατηριούχων , των εταιρειών , των βυτιοφόρων και δεν ξέρω ποιού άλλου που εκμεταλλεύεται την ανυπαρξία κράτους και κάνει ότι θέλει.

Το πρόβλημα μας δεν είναι ότι δεν υπάρχουν κανόνες , αλλά δεν υπάρχουν αξιόπιστοι μηχανισμοί για να τους εφαρμόσουν.

Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών που γνωρίζουν ότι έπρεπε από το 2004 να έχει ανοίξει το επάγγελμα τους , αντιδρούν και με τα φορτηγά τους αποκλείουν την μισή Αθήνα.

Εντάξει είναι κατανοητό ότι διαθέτουν μια περιουσία και δεν μπορεί από την μία μέρα στην άλλη να χάσουν τα πάντα. Πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή με αμοιβαίες υποχωρήσεις εκτός φυσικά από την βασική θέση ότι το επάγγελμα τους πρέπει να ανοίξει.

Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τα άλλα κλειστά επαγγέλματα που υπάρχουν στη χώρα μας που και αυτά έπρεπε να είχαν ήδη ανοίξει ,για να μην αδικούμε μόνο τους ιδιοκτήτες των φορτηγών.

Για να κλείσουμε όμως όπως ξεκινήσαμε και επειδή πρέπει να βάλω αύριο βενζίνη θα μου πει κάποιος επισήμως πόσο πρέπει να πληρώσω το λίτρο;

 Φίλιππος Φιλιππακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου