ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ


Άμεση έξοδος από την ευρωζώνη – δεν υπάρχει εναλλακτική λύση !!!
















Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Πετούσαν εκατομμύρια ευρώ από τα… παράθυρα της βουλής Προτεινόμενο

Μυθικά ποσά για αγορά έργων τέχνης, υπολογιστών, επίπλων και άλλων περιττών ειδών πολυτελείας , περιείχε ο προϋπολογισμός της Βουλής των Ελλήνων ο οποίος είχε καταρτιστεί επί προεδρίας Δημήτρη Σιούφα το 2009. Ο κ. Πετσάλνικος δεν είχε προλάβει να αλλάξει για καθαρά τεχνικούς λόγους.

Όμως δεν άφησε την υπόθεση στην τύχη της. Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, προσκείμενες στο περιβάλλον του προέδρου, ο κ. Πετσάλνικος διερεύνησε σε βάθος κάθε λεπτομέρεια του προϋπολογισμού και ο νέος προϋπολογισμός για το 2010 είναι απαλλαγμένος από τα πολυτελή βάρη του κ. Δημήτρη Σιούφα τα οποία άγγιζαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ τα οποία και θα επιστραφούν στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «newpost.gr» τον τελευταίο προϋπολογισμό της βουλής που είχε υπογράψει ο κ. Σιούφας, ύψος 200 εκατομμυρίων ευρώ, προβλεπόταν :

■200 χιλιάδες ευρώ για έξοδα αγοράς έργων τέχνης ιστορικών κειμηλίων και αρχαιοτήτων. Σήμερα ο κ. Πετσάλνικος το σχετικό κονδύλι το έκοψε.

■Κονδύλι για προμήθεια Η/Υ 750 χιλιάδες ευρώ. Μειώθηκε για το 2011 στο νέο προϋπολογισμό της βουλής κατά 51%

■Κονδύλι για προμήθεια χαρτιού 350 χιλιάδες ευρώ μειωμένο τώρα κατά 10%

■Κονδύλι για προμήθεια επίπλων 300 χιλιάδες ευρώ. 40% κάτω στον προϋπολογισμό του 2011.

■Προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης 200 χιλιάδες ευρώ. Το κονδύλι στο νέο προϋπολογισμό μειώθηκε κατά 41%

■Κονδύλι για προμήθεια ειδών καθαριότητας 100 χιλιάδες ευρώ, σήμερα μειώθηκε κατά 79%

■Κονδύλι για διαφημίσεις και δημοσιεύσεις 160 χιλιάδες ευρώ μειωμένο για το 2011 κατά 99%

■Κονδύλι για συντήρηση και προμήθεια επισκευών 80 χιλιάδες ευρώ κατά 65 % μειωμένο σήμερα.

■Επίσης ο κ. Πετσάλνικος μείωσε τα κονδύλια κατά 14 εκατομμύρια ευρώ από περικοπές σε αποζημιώσεις βουλευτών και υπαλλήλων από 7 εκατομμύρια αντίστοιχα .

■Ακόμη από τον προϋπολογισμό του κ. Σιούφα έκοψε ο κ. Πετσάλνικος 45% από τα έξοδα για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων στο εσωτερικό και 31% από το εσωτερικό στο εξωτερικό.

■90% έκοψε τις πιστώσεις για εκδόσεις και εκτυπώσεις βιβλίων και κατά 94% το κονδύλι για εκθέσεις και συνέδρια.

Αποτέλεσμα του περιορισμού των δαπανών που εξοικονόμησε ο πρόεδρος της Βουλής για το νέο έτος είναι περίπου 20 εκατομμύρια 200 χιλιάδες ευρώ τα οποία και επέστρεψε πίσω στον υφυπουργό Φ. Σαχινίδη ως αρμόδιο του γενικού λογιστηρίου του κράτους.

Πηγή Fimotro

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δωρεάν θα διανέμονται τα σχολικά βιβλία

Διαψεύδει το υπουργείο Παιδείας σχετικά δημοσιεύματα
Στη διάψευση σημερινών πρωτοσέλιδων ρεπορτάζ που αναφέρουν ότι μπαίνει τέλος στη δωρεάν διανομή των σχολικών βιβλίων, προχώρησε πριν λίγο το υπουργείο Παιδείας.

Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται ότι ο Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ) θα ενταχθεί στο νέο φορέα που θα συσταθεί και θα υποστηρίζει τη σύγχρονη πολιτική για το εκπαιδευτικό υλικό - ψηφιακό και έντυπο, και τα σχολικά βιβλία θα εξακολουθούν να διανέμονται δωρεάν με την ευθύνη του δημοσίου.

Το υπουργείο Παιδείας χαρακτηρίζει «επιεικώς ανυπόστατα» τα σχετικά ρεπορτάζ και αναφέρει πως σκοπό έχουν «τη σύγχυση και την τρομοκράτηση των οικογενειών και της σχολικής κοινότητας».

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

TA NEA TIMOΛΟΓΙΑ ΠΛΗΤΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ, ΛΕΕΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

Δυσανάλογη επιβάρυνση στους οικονομικά ασθενέστερους φέρνουν τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ, υποστηρίζουν κόμματα της αντιπολίτευσης, λέγοντας πως «επιδοτείται» η υψηλή κατανάλωση και οι λίγοι έχοντες. Στη σχετική επερώτηση που κατέθεσε...
στη Βουλή, ο Δ.Παπαδημούλης του ΣΥΡΙΖΑ προειδοποιεί επίσης και για νέες αυξήσεις.

«Οι επικείμενες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ επιβαρύνουν δυσανάλογα τις πλέον ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους, που θα δουν άμεσα φουσκωμένους τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος» ανέφερε ο Μ.Γιαννάκης από τη Νέα Δημοκρατία, λέγοντας πως «η κυβέρνηση επιδοτεί την υψηλή κατανάλωση και τους λίγους έχοντες, ενώ τιμωρεί τους πολλούς που αδυνατούν να πληρώσουν τις αυξήσεις που επιβλήθηκαν στο ηλεκτρικό ρεύμα».

«Ακόμα και το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο που δημιούργησε η κυβέρνηση ως «φερετζέ» για να κρύψει το ανάλγητο πρόσωπό της απέναντι στους αδύναμους συμπολίτες μας, δεν λειτούργησε, αφού οι ενδιαφερόμενοι υπολείπονται σημαντικά του στόχου των 1,2 εκατ. νοικοκυριών που έθεσε η ίδια η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ» ανέφερε ο βουλευτής της ΝΔ..

Ο ίδιος ανέφερε πως οι όποιες μειώσεις για τους εμπορικούς καταναλωτές προβλέπονται στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των τιμολογίων, αντισταθμίζονται από τον αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και την τεράστια αύξηση του τέλους υπέρ των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

«Η τακτική του εμπαιγμού που ακολουθεί η κυβέρνηση μηδενίζει την αξιοπιστία της και δεν δίνει λύσεις στα αδιέξοδα που έχει δημιουργήσει η πολιτική της για τους Έλληνες πολίτες» κατέληξε ο Μ.Γιαννάκης.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ.Παπδημούλης ανέφερε, σε σχετική επερώτηση που κατέθεσε, πως από τον Ιανουάριο του 2011 τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ θα επιβαρύνουν από 2% έως 14% παραπάνω τους λογαριασμούς ρεύματος 5 εκατ. νοικοκυριών και ιδιαίτερα τα ασθενέστερα καθώς για τις μεγάλες καταναλώσεις προβλέπονται μειώσεις.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία, συνέχισε ο Δ.Παπαδημούλης, περιλαμβάνονται εκατοντάδες χιλιάδες φτωχά νοικοκυριά, για τα οποία επιβαρυντικά θα λειτουργήσει και η αναπροσαρμογή του ΦΠΑ για το ηλεκτρικό ρεύμα από το 11% στο 13%.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι πρόκειται για πρώτη δόση των αυξήσεων καθώς σταδιακά μέσα στην επόμενη τριετία (2011-2013) και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του μνημονίου, η τιμή του ρεύματος για τα περισσότερα νοικοκυριά εκτιμάται ότι αυξηθεί κατά 20%-30% στο πλαίσιο του «εξορθολογισμού», χωρίς μάλιστα να υπολογίζονται ενδεχόμενες άλλες αυξήσεις σε πρόσθετα τέλη, όπως αυτά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ή των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας, του τέλους ΕΡΤ κλπ.

«Η δικαιολογία της ΔΕΗ για τις προγραμματισμένες αυξήσεις είναι η χρηματοδότηση για την ανάπτυξη Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας από τη ΔΕΗ και τους ιδιώτες επιχειρηματίες» αναφέρει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ,

Στην επερώτησή του μάλιστα, ερωτά τους υπουργούς Περιφερειακής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος: «Ισχύουν οι πληροφορίες για ανταλλαγές μονάδων παραγωγής ενέργειας; Εάν ναι, με ποιο τρόπο, ποιο χρονοδιάγραμμα και με ποια αναμενόμενα οφέλη για την ΔΕΗ και τους οικιακούς καταναλωτές;».

Κριτική για τα νέα τιμολόγια άσκησε και η Δημοκρατική Συμμαχία, που αναφέρει πως σύμφωνα με στοιχεία του επιτρόπου ενέργειας, οι τιμές χονδρικής από τον περασμένο Μάρτη έχουν μειωθεί κατά 60% σε σύγκριση με τις μέσες τιμές των τελευταίων ετών ενώ η Ελλάδα παραμένει στις τελευταίες θέσεις όσον αφορά τη δεσπόζουσα θέση του μεγαλύτερου παραγωγού/προμηθευτή, τη δυνατότητα των καταναλωτών να αλλάξουν προμηθευτή αλλά και σχετικά με τα οφέλη που αποκόμισαν παρά τη σημαντική πτώση των τιμών των καυσίμων αλλά και του τελικού προϊόντος λόγω της οικονομικής κρίσης και της μείωσης της κατανάλωσης.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ HSBC

Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ 1.991 ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ TIΣ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ Με διαβατήριο της... Γουινέα Μπισάου!

Ενώ η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία έχουν πάρει τις καταστάσεις με τα ονόματα, η Ελλάδα δεν έχει κάνει ακόμα καμία ενέργεια!

Στην περιβόητη «Λίστα Fasciani» βρίσκεται κρυμμένος ο θησαυρός, που αρκεί για να καλυφθούν τα ελλείμματα και να αντιμετωπιστεί το δημόσιο χρέος των 350 δισ. ευρώ. Στη «Λίστα Falciani» βρίσκονται όχι ένα, ούτε δύο, αλλά 1.991(!), ονόματα ελλήνων πολιτών, μεγαλοκαταθετών στην τράπεζα HSBC, με ποσά που φθάνουν σε δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ (!), σύμφωνα με απόλυτα καλά ενημερωμένες πηγές, που έχουν πρόσβαση στη γαλλική Εισαγγελία.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στη «λίστα» υπάρχουν γάλλοι, γερμανοί και ιταλοί καταθέτες και ήδη οι χώρες τους έχουν στα χέρια τους τις καταστάσεις με τα ονόματα των πολιτών τους.

Μέχρι στιγμής, απ' ό,τι γνωρίζουμε, τέτοια ανάλογη κίνηση για την αναζήτηση των ελλήνων μεγαλοκαταθετών στην HSBC δεν έχει γίνει, άγνωστο για ποιον λόγο, από πλευράς του υπουργείου Δικαιοσύνης, αλλ' ούτε και από το υπουργείο Οικονομικών.

Όμως και τώρα μπορεί είτε ο υπουργός Δικαιοσύνης, κ. Καστανίδης, να ζητήσει τις καταστάσεις από την HSBC, με τις διαδικασίες που προβλέπει η διεθνής νομοθεσία για τη φοροδιαφυγή, είτε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Τέντες να απευθυνθεί στην Εισαγγελία της Νις, επικαλούμενος ότι μεταξύ των ονομάτων είναι και εμπλεκόμενοι στα σκάνδαλα της Ζήμενς, που κατηγορούνται για διαφθορά.

Η «λίστα» πήρε το όνομα «Falciani» από το όνομα του υπαλλήλου που εργαζόταν στην HSBC και κατάφερε να σπάσει τους κωδικούς και να πάρει τη λίστα, που κατά τον ίδιο έχει 80.000 λογαριασμούς!

Η HSBC το αμφισβητεί εν μέρει, δηλώνοντας στη Γενεύη ότι ανέρχονται σε 24.000 οι λογαριασμοί της «λίστας».

Ο 38χρονος Herve Falciani, από το Μονακό, εργαζόταν από το 2000 στο τμήμα Πληροφορικής στον τομέα της ασφάλειας δεδομένων. Από το 2006, που πήρε προαγωγή και μεταφέρθηκε στα κεντρικά της HSBC στη Γενεύη, ως το 2008 έκλεβε δεδομένα από λογαριασμούς πελατών της τράπεζας, αν και είναι ακόμα ασαφές πώς το κατάφερε. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι ο στόχος του ήταν να αποκαλύψει τη φοροδιαφυγή, αλλά, σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, έβγαλε στη γύρα προς πώληση τη λίστα, ζητώντας μεγάλα ποσά. Ήδη την «αγόρασαν» η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία.

Όπως έχει ανακοινωθεί, 9.000 λογαριασμοί ανήκουν σε γάλλους καταθέτες, 7.000 σε Ιταλούς και οι υπόλοιποι 8.000 ανήκουν σε Γερμανούς, Λουξεμβούργιους και Έλληνες. Όπως υποστηρίζουν έγκυρες πηγές, οι «ελληνικοί» λογαριασμοί ανέρχονται σε 1.991!

Στη Γαλλία και στην Ιταλία έχουν αρχίσει έρευνες και ήδη οι Γάλλοι έχουν φθάσει σε μεγάλο κύκλωμα φοροδιαφυγής. Και στην Ιταλία ελέγχονται πολλές υποθέσεις φοροδιαφυγής.

Κύκλοι που έχουν γεύση του μεγέθους των καταθέσεων των 1.991 υποστηρίζουν ότι έτσι και εντοπιστούν, με τα έσοδα που θα προκύψουν, από τον φόρο νομιμοποίησης και την επιστροφή τους στην Ελλάδα, θα καλύπτονταν τα δάνεια που έχει ανάγκη η χώρα, και δεν θα χρειάζεται να καταφύγει σε αυξήσεις φόρων, σε μειώσεις μισθών και συντάξεων και σε κόψιμο επιδομάτων.

Με βάση τον Ν. 3842/23-4-2010, προβλέπεται ότι όποιοι φέρουν χρήματα που έχουν έξω πληρώνουν 5% φόρο και δεν ελέγχονται για το πώς και από πού τα απέκτησαν. Αν τα αφήσουν έξω και τα δηλώσουν, νομιμοποιούνται με την καταβολή φόρου 8%.

Το μεγάλο όμως έσοδο για τη χώρα θα προέλθει από τη στιγμή που βεβαιωθεί η εκτίμηση, που στηρίζεται από κάποια στοιχεία, ότι πολλά δισ. των ελλήνων καταθετών στην HSBC είναι προϊόν από μίζες εξοπλισμών και άλλες προμήθειες (Ζήμενς κ.λπ.).

Λεφτά υπάρχουν! Απομένει στην κυβέρνηση και στον πρωθυπουργό να τα αναζητήσουν... Όλα τα λεφτά που χρειάζεται η χώρα βρίσκονται στη «Λίστα Falciani».

Πάντα κατά τις ίδιες πηγές, πολλοί από τους έλληνες μεγαλοκαταθέτες της HSBC έχουν διαβατήριο της Γουινέα Μπισάου, χώρας στη Δυτική Αφρική (άλλη πάλι ιστορία τύπου Αντίγκουα).


πηγή: το παρόν της Κυριακής
----------------------------------------------------------------------------------------------

Το κόστος τραβά την ανηφόρα


Απύθμενη είναι η οικονομική αιμορραγία που υφίσταται ο Έλληνας καταναλωτής.

Στη δραματική μείωση που δέχεται το οικογενειακό εισόδημα, λόγω της σφοδρής επίθεσης από τις επιταγές της τρόικας και τις πολιτικές της κυβέρνησης, προστίθενται και οι συνεχιζόμενες αυξήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης.

Οι ασφυκτικές οικονομικές συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούνται να ζήσουν οι Έλληνες καθιστούν την επιβίωση ένα είδος «extreme sport», όπου ο δείκτης δυσκολίας συνεχώς ανεβαίνει και οι πολίτες αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα.

Τα παραδείγματα για του λόγου το αληθές άπειρα. Τελευταίο αλλά όχι έσχατο παράδειγμα της δραματικής οικονομικής κατάστασης που βρίσκεται το μέσο ελληνικό νοικοκυριό έρχεται από την έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών.

Σύμφωνα με την έκθεση αυτή, μέσα σε έναν χρόνο οι καταναλωτές έχουν κληθεί να πληρώσουν «καπέλο» 5% στα είδη βασικής ανάγκης.

Οι αιτίες της διαρκούς αύξησης του κόστους ζωής πολλές. Από τις διαδοχικές αυξήσεις του Φ.Π.Α. -τρεις μέσα σε διάστημα ενός έτους- τη δραματική εκτόξευση της τιμής των καυσίμων και την τιμολογιακή πολιτική στις κρατικές εταιρείες κοινής ωφέλειας (Δ.Ε.Η.) έως την κερδοσκοπία που ανθεί στο έπακρο.

Καπέλο 5% στον καλάθι της νοικοκυράς

Σύμφωνα με έρευνα του ΕΛΚΕΚΑ, το οικογενειακό καλάθι ενός μέσου ελληνικού νοικοκυριού σκαρφάλωσε στα 2120,75 ευρώ τον Νοέμβριο του 2010.

Σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2009, όταν το καλάθι της νοικοκυράς κόστιζε 2020,52 ευρώ, η αύξηση είναι κατά 100,23 ευρώ.

Σε ποσοστιαίες μονάδες το «καπέλο» που πλήρωσαν οι καταναλωτές μέσα σ’ ένα έτος είναι 5%.

Σύμφωνα με το ΕΛΚΕΚΑ, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν:

α) κατά 19% τα αλκοολούχα ποτά και ο καπνός

β) κατά 16% οι μεταφορές

γ) και κατά 6% η στέγαση

Μικρότερες αυξήσεις εμφάνισαν η ψυχαγωγία (1%), τα ξενοδοχεία, καφετέριες και εστιατόρια (3%), η ένδυση και υπόδηση (2%) και τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά (κατά 2%).



Φωτιά στα τιμολόγια της Δ.Ε.Η.

Με τον «καλύτερο» τρόπο μπαίνει το 2011 για περίπου 5 εκατομμύρια ελληνικά νοικοκυριά, καθώς η Δ.Ε.Η. τους κάνει πρωτοχρονιάτικο δώρο μια αύξηση 14% στα τιμολόγιά της.

Είναι προφανές, δηλαδή, ότι στα μύρια όσα προβλήματα και στις αδυναμίες που έχει ο μέσος Έλληνας θα προστεθεί ακόμη ένα από τη σοβαρή αύξηση στα τιμολόγια του ρεύματος, εξαιτίας της αύξησης του Φ.Π.Α. από 11% στο 13%.

Με βάση τη νέα τιμολογιακή πολιτική που αναμένεται να εγκριθεί από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και μέσα στην εβδομάδα από την υπουργό Περιβάλλοντος-Ενέργειας, τα μικρά φτωχά νοικοκυριά που καταναλώνουν έως 800 κιλοβατώρες στο τετράμηνο αναμένεται να πληρώνουν 30 ευρώ επιπλέον.

Η πλειονότητα των νοικοκυριών, δηλαδή περίπου δύο εκατ. καταναλωτές που καταναλώνουν από 801 μέχρι 1.600 κιλοβατώρες, θα επιβαρυνθεί κατά 2,6% με 2,7%.

Για όσους καταναλώνουν από 1.601 μέχρι 2.000 κιλοβατώρες η αύξηση αναμένεται να είναι 1,6%.

Αντίθετα, για όσους καταναλώνουν από 2.001 έως 3.000 κιλοβατώρες προβλέπεται να γίνει μείωση 4,4% και από 3.001 και πάνω, το τιμολόγιο θα μειωθεί κατά 13,8%.

Για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, η Δ.Ε.Η. έδωσε παράταση έως το τέλος Ιανουαρίου, ώστε να υποβάλουν αιτήσεις ένταξης στο κοινωνικό τιμολόγιο που παρέχει μειώσεις έως 30%. Τα νέα τιμολόγια είναι, ωστόσο, ευνοϊκά για τους εμπορικούς καταναλωτές και τις επιχειρήσεις.


Στα ύψη η τιμή της βενζίνης

Ανοδικά εξακολουθούν να κινούνται στη χώρα μας οι τιμές των καυσίμων, σύμφωνα και με έρευνα της ΕΛΠΑ για τις αντίστοιχες τιμές στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης τον Δεκέμβριο. Για τη βενζίνη 95 οκτανίων η τιμή της στη χώρα μας διαμορφώνεται στο 1.573 ευρώ ανά λίτρο και το ντίζελ στο 1.364 ευρώ ανά λίτρο.

Οι υψηλότερες τιμές αμόλυβδης βενζίνης εντοπίστηκαν στην Ολλανδία 1,62 ευρώ το λίτρο, στην Ελλάδα 1, 573 ευρώ το λίτρο, το Βέλγιο 1,511 ευρώ το λίτρο, τη Γερμανία 1,451 ευρώ, τη Φινλανδία 1,482 ευρώ, την Πορτογαλία 1,468 ευρώ, την Ιταλία 1,42 ευρώ, την Ιρλανδία 1,399 ευρώ το λίτρο.

Αντίστοιχα οι υψηλότερες τιμές στο ντίζελ σημειώθηκαν στη χώρα μας με 1,364 ευρώ το λίτρο, την Ιρλανδία 1,329 ευρώ το λίτρο , την Ολλανδία 1,301 ευρώ το λίτρο, το Βέλγιο 1,298 ευρώ το λίτρο, τη Γερμανία 1,284 ευρώ το λίτρο και τη Γαλλία 1,233 ευρώ το λίτρο.

Κερδοσκοπίας το ανάγνωσμα

Δεν φθάνουν οι αυξήσεις στην τιμή της αμόλυβδης, έρχεται και ένα κύκλωμα βενζινοπωλών να κάνει τη ζωή των καταναλωτών αφόρητη.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, εντοπίστηκαν το τελευταίο διάστημα μετά από ενδελεχείς ελέγχους ηλεκτρονικοί μηχανισμοί που ήταν τοποθετημένοι στις αντλίες υγρών καυσίμων και κατέκλεβαν τους καταναλωτές

Για αυτό ακριβώς τον λόγο, το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας προωθεί την ψήφιση τροπολογίας με αυστηρότατες ποινές, όπως είναι η αναστολή λειτουργίας των πρατηρίων που παρανομούν, έως και οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας, πέραν των χρηματικών προστίμων.

Σε ανακοίνωση του υπουργείου υπογραμμίζεται ότι για πρώτη φορά τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα προέβησαν σε 50 ελέγχους και εντόπισαν τον τελευταίο καιρό μηχανισμούς καταδολίευσης αντλιών υγρών καυσίμων που εξαπατούσαν και έκλεβαν τους καταναλωτές. Κατόπιν τούτου, προχώρησαν σε σφράγιση των παράνομων αντλιών. Δυστυχώς, λόγω της ανεπαρκούς κείμενης νομοθεσίας, μετά την αφαίρεση των παράνομων μηχανισμών, αποσφραγίζονται οι αντλίες, χωρίς ουσιαστική και αποτρεπτική ποινή για τους δράστες.

Αλλά και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων εκφράζει την αγανάκτησή της που διαπιστώνει χρήση παράνομων μηχανισμών παρέμβασης στις αντλίες των καυσίμων, με σκοπό τις ελλειμματικές παραδόσεις στους καταναλωτές. Η ΠΟΠΕΚ κάνει λόγο για κυκλώματα που είναι συνδεδεμένα με ηλεκτρονικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας στις αντλίες πρατηρίων, για να επηρεάζουν ελλειμματικά την παραδιδόμενη ποσότητα.

Πηγή: zougla.gr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παγωμένη η αγορά στην Κέρκυρα, προσφορές για την τόνωση του τζίρου


Με μειωμένη σε σχέση με πέρσι την κίνηση στα εμπορικά καταστήματα αλλά, ευτυχώς, χωρίς προβλήματα στην άσφαλτο, κύλησαν οι εορταστικές ημέρες πριν και κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων.

Η εμπορική κίνηση, σύμφωνα με τον πρόεδρο των καταστηματαρχών Χρήστο Μητσιάλη, ήταν σαφώς μειωμένη σε σχέση με πέρσι, ενώ και αυτοί που έκαναν τα ψώνια τους ξόδεψαν λιγότερα χρήματα. Ο κλάδος της ένδυσης και υπόδησης ήταν αυτός που επλήγη περισσότερο, ενώ ήδη πολλά καταστήματα έχουν ξεκινήσει εκτεταμένες προσφορές με μεγάλες εκπτώσεις προκειμένου να τονώσουν το τζίρο για να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους.

Αυξημένη ήταν και η εμπορική κίνηση στην Ηγουμενίτσα, ωστόσο, οι καταστηματάρχες της θεσπρωτικής πρωτεύουσας είναι ιδιαίτερα προβληματισμένοι και αυτοί για τους χαμηλούς τζίρους και τη μειωμένη κίνηση σε σχέση με παλαιότερες χρονιές. Στην μείωση της κίνησης συνέβαλλε και η περικοπή των δώρων των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς η οικονομία της πόλης βασίζεται πολύ στο δημόσιο τομέα και τις υπηρεσίες.

Ανοικτά μόνο πρωί μέχρι τις 15:00 θα παραμείνουν σήμερα τα εμπορικά καταστήματα της Κέρκυρας. Από αύριο μέχρι την Πέμπτη θα είναι ανοικτά πρωί από τις 8:00 μέχρι τις 2.00 και απόγευμα από τις 5.00 μέχρι τις 9.00. Την Παρασκευή, τα καταστήματα θα λειτουργήσουν με συνεχές ωράριο από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 5.00 το απόγευμα.


Πηγή: ERTonline Γ. ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------

Κυβέρνηση και μονοπώλια πίσω από τη ληστεία με τα καύσιμα

 «Αυτοί που ληστεύουν όλο και πιο προκλητικά και ξεδιάντροπα το λαό στα καύσιμα είναι η κυβέρνηση και τα μονοπώλια που ελέγχουν την εισαγωγή και τη διύλιση του πετρελαίου με τους υπέρογκους φόρους και τα τεράστια υπερκέρδη», υποστηρίζει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του με αφορμή τις συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων.
«Η ανάγκη του λαού για φθηνά καύσιμα σημαίνει δραστική μείωση της φορολογίας και πάλη για πολιτικές εξελίξεις που θα κάνουν δυνατή τη δημιουργία ενιαίου αποκλειστικά δημόσιου φορέα ενέργειας», τονίζει το ΚΚΕ.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Πόσο αδίστακτοι μπορεί να είναι;


Φοβάμαι πολύ.

Και σαν σύνολο (κυβέρνηση) και σαν άτομα (υπουργοί, πλειοψηφία βουλευτών).

- Κυβέρνηση που ζητάει "μερίδιο κρίσης" από συνταξιούχο 700 ευρώ...

...υπουργοί και βουλευτές που εγκρίνουν τέτοια απόφαση, δεν μπορεί παρά να είναι έτοιμοι να υιοθετήσουν και σκληρότερες πολιτικές.

- Ένα τέτοιο "σοσιαλιστικό" σύνολο, συνεπικουρούμενο από κομματικά και συνδικαλιστικά στελέχη, δεν μπορεί και δεν έχει φραγμούς και όρια.

- Κοινοβουλευτική ομάδα που προτάσσει κομματικό και προσωπικό συμφέρον, και αποδέχεται διαδικασίες εξπρές, που κινούνται στα όρια της δημοκρατικής νομιμότητας, είναι, εν δυνάμει, αδίστακτη.

- Πρωθυπουργός που δεσμεύεται να μ ή ν πάρει πρόσθετα και επώδυνα μέτρα σε βάρος του Λαού και αυτοακυρώνεται ευθύς μόλις "πετύχει" το στόχο του (εκλογές),

δεν είναι μόνο αναξιόπιστος ή ψεύτης.

Είναι αποφασισμένος να χρησιμοποιήσει ό λ ε ς τις μεθόδους και ό λ α τα μέσα για πετύχει τους στόχους του.

- Δέκα πέντε μήνες τώρα παρακολουθούμε μια κυβέρνηση να παίρνει διαρκώς σκληρά, βάρβαρα μέτρα που πλήττουν εισοδήματα και δικαιώματα των μη προνομιούχων πολιτών...

...δέκα πέντε μήνες τώρα ακούμε από τους κυβερνώντες λόγια για την πάταξη της φοροδιαφυγής, χωρίς ακόμα να έχουν ληφθεί σοβαρά και ουσιαστικά μέτρα για την αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία των εισπρακτικών και ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους.

Σχέδιο που ώφειλαν να έχουν έτοιμο για άμεση εφαρμογή, όντας αντιπολίτευση.

...δέκα πέντε μήνες παρατηρούμε το ασύλληπτο ελληνικό φαινόμενο να μειώνονται μισθοί και να αυξάνονται οι τιμές αγαθών-υπηρεσιών, με τους υπεύθυνους να...ξορκίζουν(!!!) την ακρίβεια, λόγω χριστουγέννων!!!

Καμία δραστική παρέμβαση. Θεατές και ευχές μόνο.

...κυβέρνηση που προσπαθεί να "ανοίξει" κλειστά επαγγέλματα, φοβούμενη τους δικηγόρους-βουλευτές της είναι για γέλια...τη στιγμή μάλιστα που παρακολουθεί απαθής το κλείσιμο χιλιάδων μαγαζιών και επιχειρήσεων!!

...βουλευτές που ζητούν, πριν την ψήφιση ενός νομοσχεδίου, να ενημερώνονται

μόνον αυτοί και ταυτόχρονα να μήν δίνεται η δυνατότητα πλήρους και ουσιαστικής

συζήτησης στη Βουλή για το ίδιο νομοσχέδιο αυτοί...δεν είναι βουλευτές!!

Παραθεριστές είναι. Επικίνδυνοι.

...................................................................................................................

Δέκα πέντε μήνες ως κυβέρνηση και άλλους τόσους ως αντιπολίτευση, πουλούν

ελπίδα και φόβο...κι εμείς...αγοράζουμε!!

Καλά να πάθουμε!!


Πηγή: πολιτικό κοράκι

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Τυφλή Βία ή οργανωμένη αντίσταση;

του Νίκου Κοτζιά

Στις αρχές του χρόνου είχα θέσει το ερώτημα «Κατάθλιψη ή εξέγερση;». Στους μήνες που πέρασαν η κατάθλιψη ήταν ισχυρότερη της εξέγερσης. Όμως, η εξέγερση έρχεται. Η φτώχεια, η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής, η απελπισία, οδηγούν στην εξέγερση. Το ερώτημα είναι, θα είναι μια εξέγερση σπατάλης κοινωνικής ενέργειας, εκτόνωσης και ήττας ή οργανωμένη και με προοπτική; Οι δημοσκοπήσεις, η καθημερινότητα της εξουσίας, οι ικανοποιημένοι από την κυβέρνηση τραπεζίτες-τοκογλύφοι, δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν πόσος θυμός και απογοήτευση έχει συγκεντρωθεί στον νου και την καρδιά των πολιτών. Διαβάζουν τις στατιστικές των ψεμάτων, τις δημοσκοπήσεις της ακινησίας, τα ακούσματα του κλειστού κόσμου τους και νιώθουν ότι όλα βαίνουν καλά. Ακόμα και τις δημοτικές εκλογές τις διάβασαν ως δικαίωση και την μετέτρεψαν σε κύριο εξαγωγικό προϊόν.Η ανησυχία για το μέλλον έχει αυξηθεί. Όχι μόνο εξαιτίας της ακολουθούμενης πολιτικής ύφεσης και μείωσης της παραγωγικότητας της χώρας, του εργασιακού μεσαίωνα και των κακών διαπραγματεύσεων, αλλά διότι μεγάλο τμήμα της κυβέρνησης, εγκλωβισμένο στην αίσθηση της «αποστολής» της ακινησίας, δεν λαμβάνει τα μηνύματα των καιρών. Νιώθει ικανοποίηση που Η ΝΔ δεν διαθέτει πειστικό εναλλακτικό λόγο.

Που η αριστερά συμπεριφέρεται συχνά ως παλιοσυντηρητικός χώρος προσωποπαγών κινήσεων.

Που το ΠΑΣΟΚ είναι ένα αόρατο φάντασμα. Που σημαντικό τμήμα της ηγεσίας της ΓΣΕΕ, δείχνει να έχει εγκλωβιστεί σε αυτοπαγιδεύσεις που έρχονται από το παρελθόν. Όμως, η θύελλα έρχεται και θα έρθει. Και ας εξακολουθεί ο περίγυρος να είναι σε κατάθλιψη. Χωρίς ενέργεια, ιδεολογικά και προγραμματικά όπλα.Οι εξουσιαστές θα έπρεπε να ανησυχούν. Η θύελλα έρχεται. Αν δεν βρει δημιουργική διέξοδο, αν δεν παράγει ενέργεια για το μέλλον της χώρας, τότε θα είναι καταστρεπτική. Και θα είναι καταστρεπτική διότι ο θυμός τυφλώνεται. Δεν έχει διάταξη και δομή. Δεν θα υπάρχουν συνομιλητές για κανέναν και για τίποτα.Οι κερδισμένοι από την κρίση κοιμούνται ύπνο βαθύ αν νομίζουν ότι δεν υπάρχουν ισχυρές αντίπαλες δυνάμεις. Ακόμα και αν αυτές δεν έχουν συνείδηση εναλλακτικού σχεδίου θα έρθει η στιγμή που θα καταστρέψουν. Και αν αυτό γίνει με τυφλή βία, την οποία προκαλούν με την αλαζονεία και την ύβρη οι διαχειριστές και νικητές της κρίσης, τότε η Ελλάδα θα αποδιοργανωθεί. Θα αποσυντεθεί με διαστάσεις ιστορικής πληγής πάνω στο σώμα των απλών πολιτών, της οικονομίας, της κοινωνικής συνοχής, των εθνικών θεμάτων.Σήμερα υπάρχουν τρεις δρόμου: Της υποταγής, του περιορισμού της δημοκρατίας, της ύφεσης, και της αποδιάρθρωσης του κοινωνικού ιστού. Πρόκειται για τον δρόμο που οι εξουσιάζοντες τη χώρα τον ονόμασαν «σωτήριο μονόδρομο». Απαιτεί την επιλογή της πολυθρόνας. Ο δεύτερος δρόμος, θα προκύψει όταν άτσαλα, επιτέλους, σηκωθούν οι πολίτες από την πολυθρόνα. Ο θυμός θα είναι τυφλός. Καταστρεπτικός και αδιέξοδος. Ο τρίτος δρόμος, είναι αυτός της μετάφρασης των αισθήσεων και συναισθημάτων μας σε δημιουργικό συλλογικό έργο. Σε πολέμιο του φόβου και της κατάθλιψης. Σε μήνυμα αισιοδοξίας και συντεταγμένης μάχης. Σε σχέδιο για εναλλακτική πορεία της χώρας με πρόσταγμα τις ανάγκες του τόπου και των ανθρώπων. Της παραγωγικής ανασυγκρότησης της Ελλάδας. Ενάντια στα συμφέροντα της τοκογλυφίας. Των «εισαγωγέων» από Γερμανίες και Γαλλίες. Της εξουσιολαγνείας. Θα είναι σχέδιο σωτηρίας. Σύνθημα του «Δεν θα παραδοθούμε».

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ 3 ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χορός εκατομμυρίων με τα Χόβερκραφτ που ψώνιζε και ξανα ψώνιζε μετα μανίας για λογαριασμό του Ελληνικού δημοσίου ο Άκης Τσοχατζόπουλος.
Δεν του έφταναν τα πρώτα δύο... ψώνισε κι άλλα δύο για να τα'χουμε !!!


Όχι μόνο δεν χρησιμοποιήθηκαν, σαπίζουν κιόλας!

Βρωμιά και δυσοδία αναδύεται απο την υπόθεση που αφορά την αγορά τεσσάρων συνολικά αποβατικών πλοίων Χόβερκραφτ με κόστος εκατομμύρια δολάρια κατα την περίοδο που ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Άκης Τσοχατζόπουλος...

Τα γιγαντιαία αποβατικά πλοία ταχείας μεταφοράς προσωπικού και αρμάτων μάχης τύπου Zubr (είναι η ονομασία τους στα ρωσικά) αγοράστηκαν υπερτιμολογημένα και μεταχειρισμένα από το ελληνικό υπουργείο Αμυνας το 2000 και κόστισαν στο Ελληνικό Δημόσιο πάνω από 200 εκατομμύρια αμερικανικά δολάρια !!!

Η παραλαβή τους άρχισε από το 2001 ενώ το τελευταίο φαίνεται πως έφθασε στην Ελλάδα το 2005 , αφού ο Άκης είχε παραγγείλει πρώτα 2 και μετά άλλα 2 για να δικαιολογήσει τα "ψώνια" εκατομμυρίων δολαρίων σε βάρους του Ελληνικού δημοσίου !

Τα μεταχειρισμένα αποβατικά που κατ'ουσίαν δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ από το Πολεμικό Ναυτικό έχουν παροπλιστεί διότι σύμφωνα με το ΓΕΝ τα οφέλη από την επιχειρησιακή τους χρήση ήταν μηδαμινά, ενώ η πανάκριβη συντήρησή τους τα καθιστά σχεδόν ασύμφορα.

Τα χρυσοπληρώσαμε , δεν τα χρησιμοποιήσαμε ποτέ και τώρα... τα πετάμε στα σκουπίδια !!!

Συγκεκριμένα τα αποβατικά “Ζάκυνθος” (L-183) και “Ιθάκη” (L-181) βγήκαν σε Έκτακτη Ακινησία (ΕΚΑ) τον Ιανουάριο του 2010 και στη συνέχεια σε μόνιμη ακινησία, με στόχο σταδιακά να "κανιβαλιστούν", δηλαδή να πάρουν τα ανταλλακτικά και τα μείζονα εξαρτήματά τους για να συντηρηθούν τα άλλα δύο, τα “Κέρκυρα” (L-182) και “Κεφαλληνία” (L-180) τα οποία επίσης σαπίζουν στην ακινησία.

Χορός εκατομμυρίων ευρώ σε προμήθειες !!!

Ο υπαινιγμός αυτός περιέχεται σε ηλεκτρονικό μήνυμα που απέστειλε τον Απρίλιο του 2001 ένας από τους ενδιαφερόμενους να προσφέρει «συμβουλευτικές» υπηρεσίες για την πώληση στην Ελλάδα των μεγαλύτερων αποβατικών σκαφών στον κόσμο.

Την εποχή εκείνη η Ελληνική κυβέρνηση είχε ήδη αγοράσει δύο χόβερκραφτ τύπου Zubr από τα αποθέματα του Ρωσικού Ναυτικού και προχωρούσε στην προμήθεια ακόμη δύο από την Ουκρανία.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές μυστική αλληλογραφία των προμηθευτών αναφέρει:

«Σε παρακαλώ, δες τι μπορεί να γίνει, δεδομένου ότι είναι πιθανόν να απαιτούνται πολύ ειδικές μέθοδοι προσέγγισης του υπουργείου Εθνικής Αμυνας», ανέφερε ο αποστολέας του e-mail στον συνεργάτη του και συνέχιζε:

«Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η συμφωνία που έγινε ήδη με τους Ρώσους απέφερε τεράστια κέρδη (profits) σε όλα τα μέρη, οπότε και οι Ουκρανοί θέλουν το ίδιο, όμως είναι μόνο φήμες, φυσικά. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι Ελληνες είναι πολύ ικανοποιημένοι από αυτά τα σκάφη και θέλουν περισσότερα».

Πράγματι, το Ελληνικό υπουργείο Αμυνας παρήγγειλε ακόμη δύο μεταχειρισμένα αποβατικά πλοία από το Ουκρανικό Ναυτικό, και σίγουρα τα κέρδη ή οφέλη στα οποία αναφέρεται απερίφραστα ο επίδοξος αντιπρόσωπος δεν αφορούν προφανώς στην επιχειρησιακή εκμετάλλευση των πλοίων.

Κι αυτό διότι τα πλοία δεν χρησιμοποιήθηκαν παρά μόνο περιστασιακά σε κάποιες ασκήσεις.

Οι περιορισμοί στη χρήση τους ήταν μεγάλοι αφού τα πλοία δεν είχαν σχεδιαστεί για να επιχειρούν στη φουρτουνιασμένη θάλασσα του Αιγαίου , αλλά προφανώς για να επιχειρούν στις ρωσικές λίμνες.

Οπως αναφέρεται στον φάκελο των ρωσικών αερόστρωμνων, τα ρωσικά πλοία μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα 30-40 κόμβων, αλλά και να επιχειρήσουν σε κατάσταση θάλασσας μέχρι 4 μποφόρ!

Η αλληλογραφία που "καίει" τον Τσοχατζόπουλο


Στον φάκελο της «υπόθεσης Zubr» περιέχονται και αντίγραφα της αλληλογραφίας μεταξύ του υπουργείου Εθνικής Αμυνας και της ιδιωτικής εταιρείας που εμφανιζόταν ως ο αντιπρόσωπος των πωλητών από την Ουκρανία.

Σε μία από τις επιστολές αυτές, την οποία υπογράφει ο Νικόλαος Αρταβάνης, επισημαίνεται ότι «η οικονομική προσφορά που σας έχω κάνει έχει διαφορά κάτω από το ήμισυ της τιμής που έχετε αγοράσει τα προηγούμενα» και διευκρινίζει ότι η τιμή πώλησης κάθε πλοίου προσδιορίζεται στα 20 εκατ. δολάρια.

Στην ίδια επιστολή, ο εκπρόσωπος της Ελληνικής εταιρείας «καρφώνει» το υπουργείο Εθνικής Αμυνας ότι αγόρασε τα πρώτα πλοία σε τιμή που ήταν υψηλότερη από αυτή που προσέφερε εκείνος κατά 30 εκατ. δολάρια!

Δηλαδή, κάποια από τα αποβατικά πλοία αγοράστηκαν σε τιμή υπερδιπλάσια του τιμήματος που πρότειναν οι ίδιοι οι αντιπρόσωποι των Zubr!

Η καταγγελία αυτή, από τον αντιπρόσωπο που είχαν επιλέξει οι ίδιοι οι Ουκρανοί, δημιουργεί τεράστια ερωτήματα για τη σκοπιμότητα της προμήθειας. Κυρίως όμως αποκαλύπτει τις μαύρες τρύπες μιας σύμβασης που ενδέχεται να ζημίωσε το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο εμφανίστηκε να αγοράζει μεταχειρισμένο πολεμικό υλικό σε τιμή διπλάσια της προσφερόμενης.

Στην επιστολή του προς το Ελληνικό Πεντάγωνο ο κ. Αρταβάνης υπογραμμίζει:

«Τα αερόστρωμνα πλοία που διαθέτουμε είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα πλοία που έχετε προμηθευτεί, δεδομένου ότι το τέταρτο πλοίο που περιμένετε έπρεπε να το παραλάβετε από τον Απρίλιο του 2001 και δεν το έχετε παραλάβει για τεχνικούς λόγους και ποιότητα κατασκευής».

Προκαταβολή και... αγύριστη

Τελικώς και η προμήθεια των ουκρανικών Zubr αποφασίστηκε περιέργως να προχωρήσει. Και ενώ η Ελληνική κυβέρνηση είχε δώσει στην Ουκρανία προκαταβολή περίπου 36 εκατ. , διαπιστώθηκε ότι το ένα από τα δύο αποβατικά πλοία ήταν ακατάλληλο (παρουσίαζε πολύ σοβαρές ρωγμές).

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Αμυνας, την εποχή εκείνη υπό τον κ. Γιάννο Παπαντωνίου, αποφάσισε να μην παραλάβει το ουκρανικό πλοίο.

Οι πωλητές αρνήθηκαν να επιστρέψουν την προκαταβολή και το Δημόσιο ακόμη και σήμερα δεν έχει λάβει πίσω τα χρήματα που είχε δώσει για να αποκτήσει ένα πλοίο που ήταν μάλλον εκθεσιακό και όχι για επιχειρησιακή χρήση. Γιατί φοβούνται να απαιτήσουν τα χρήματα;;; Mήπως για να μην βγούν τα οι μίζες στη φόρα ;;;

Τα Χόβερκραφτ «τρελάθηκαν» ή δεν έμαθαν ποτέ να χειρίζονται ;;;


Είναι ενδεικτικό ότι σε μία άσκηση το Zubr, που ξεκίνησε από τη βάση της Αμφιάλης, έφτασε ως την Ψυττάλεια και υποχρεώθηκε να επιστρέψει στη βάση του επειδή οι μηχανές είχαν ανάψει!

Οταν προσπάθησε να δέσει, το πλοίο κινήθηκε με τη μεγίστη ταχύτητα συμπαρασύροντας αυτοκίνητα, μαντρότοιχους και ό,τι άλλο βρήκε στον δρόμο του έως ότου σταμάτησε έξω από τη διοίκηση αποβατικών δυνάμεων.

Ακόμη και σήμερα τα ερωτήματα για τα μεταχειρισμένα ρωσικά Zubr που αποκτήθηκαν σε τιμή διπλάσια της κανονικής και κυρίως δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ δεν έχουν απαντηθεί.

Αν υπήρχε κράτος και δικαιοσύνη στην Ελλάδα , μετά απο όλα αυτά που βλέπουν το φώς της δημοσιότητας , εξαγριώνοντας το κοινό αίσθημα , και προκαλώντας την κοινωνία , θα έπρεπε να είχε δημευθεί η τεράστια περιουσία του Άκη Τσοχατζόπουλου (και του κάθε λαμόγιου)καθώς και η όποιες μεταβιβάσεις με αναδρομική ισχύει και ο ίδιος να βρίσκεται προφυλακιστέος για εγκλήματα σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.

Στοιχεία υπάρχουν, όμως τα ρεζίλια της βουλής κρύβονται πίσω απο παπατζοεξεταστικές , αλληλοσυμφωνίες και θεατρινισμούς , ενώ το ΠΑΣΟΚ τιμωρεί δήθεν το λαμόγιο με αποπομπή το κόμμα.

Στην πραγματικότητα ο γεροδράκουλας πρώην "εθνοσωτήρας" έχει γράψει την πολιτική στα παλιά του παπούτσια εδώ και πολλά χρόνια. Με τα λάφυρα της λεηλασίας έκανε και επίδειξη μάλιστα με προκλητικούς γάμους στο Παρίσι.



Πηγή: THEOGREECE